Söndag - Typisk bakfylledag!?

Huhuhu..
Det kryper i hela kroppen när jag tänker på alkohol.
Jisses! Varför ska man dricka när man bara mår skit!? haha..

Igår var en kanon kväll iallafall, ett STORT TACK till alla som kom!!
Det är verkligen beviset på vilka som bryr sig!

Madeleine? - Jag kan inte vänta tills jag får se min present. Det känns som att det nalkas tårar?! Jag vill inte tänka på att jag inte kan träffa dig när jag vill längre, men vi släpper aldrig varandra, eller hur!? Du är så jävla bra! Jag älskar dig.

Heidi? - Hjälp. Jag kan inte beskriva hur allting går på högvarv just nu! Vi har framtiden liggande framför oss. Jag längtar tills vi åker. Tills vi drar, bara vi. Det är mycket jag vill göra med dig. mycket.. Baby, I <3 U 

Sylvia? - Sad goodbye? Nonono, Du vet var din plats är och jag märker att du känner dig säker på den nu. Jag kan inte påstå att jag gör det på samma sätt.. Men det du så starkt visar när vi möts är verkligen skönt att känna. Jag är glad att jag har dig. Du har mig, alltid. Hoppar du så hoppar jag?! - I love u .

Sandra? - Stora, stora, storasyster. Du är och kommer alltid förbli. Ibland mer än vanligt, ibland mer sällan.. Men jag kommer alltid känna samma för dig. Det du är för mig kan ingen någonsin möta sig med. <3

Fredrik? - En sann och äkta vän. Jag skulle inte klarar mig utan dig i mitt liv. Vart jag än går, förblir vi och består. <3

Puhh, nu är det bara 3 dagar kvar! Jag har inte riktigt förstått att det är så dock.
Jag har resväskan liggandes på golvet, öppen, redo för att fyllas med allt en tjej behöver.
Jag är så himla exalterad, glad och ivrig!
Det ska bli så skönt, så skönt.

Baby u can have your way, just as long as i can have u . <3


Kommentarer
Postat av: Maddie

Aldrig att jag släpper dig! saknar dig redan ! de vankas fler tårar på tisdag! Love You Babydoll!<3

2009-09-27 @ 19:37:21
URL: http://madeleiinee.blogg.se/
Postat av: heidi

Jag älskar dig. VI ses på tisdag. Längtar!

2009-09-27 @ 21:20:42
Postat av: Matilda

Faan gumman! Va fin du är i håret! Shit va snyggt! Jag VISSTE att du skulle passa i de! :D

<3 Puss

2009-09-28 @ 12:34:37
URL: http://wicked88.bloggplatsen.se
Postat av: Sylvia

More then words could say <3

2009-09-28 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0