Måndag - 1 dag kvar.

Imorgon åker jag!
Jag har så mycket att göra, vet inte vad jag ska ta mig till!!
Måste tvätta, men orkar inte, jag skaa, men orkar inte.
Haha..

Sitter just nu och lyssnar på Tomas Ledin - En del av mitt hjärta.
Det finns så många tankar och känslor kring denna låten, jag vet inte vad det är, men jag känner saknad av så många.

- Du ska veta att jag saknar dig, det finns känslor som aldrig tar slut. Du ska veta att jag inte glömt.

Jag har inhandlat det sista, packat allt det som går att packa.. (nästan iallafall). Får fortsätta efter bloggandet.
Det märks att så många inte förstår att jag menar allvar med detta. Jag tänker göra mitt yttersta för att inte komma tillbaka. Ni glömmer mig med tiden, det kan jag nästan lova. Men det är sorgligt att ni inte bara kan inse det och ta till vara på det sista nu innan det verkligen blir så! Har jag varit en sån dålig vän? Det är något jag frågat mig hela den sista veckan.. Ni som känner mig så väl?! Ni vet att jag lätt sjunker ner i dvalor som denna, hjälp mig upp, eller låt mig vara. Det är upp till er.

Det jag saknar mest ju nu är att kunna ligga på stranden, med solen gassande på mina kinder, ljudet till en bra låt vibrerande i öronen med personer man saknat bredvid sig. Då fäller man en tår för allt som varit, men drar på smilbanden för allt som komma skall.
Snart.
Snart.
Snart.
Snart.
Snart......

Det som känns som en klump i magen nu vill jag bara slita ut och kasta bort! Jag inbillar mig själv saker och ifrågarsätter mina val. Men jag vet att följderna av att följa sitt hjärta alltid blir bra i slutändan. Därför tänker jag göra det till fullo denna gången. Det som sker, det sker. De val jag gör, gör jag av olika anledningar, mina misstag ska jag lära mig av.

Önska mig lycka till på färden. Imorgon skriver jag mitt sista inlägg i Sverige för en tid framöver.

"Må bäste man vinna."

Kommentarer
Postat av: heidi

Så sjukt fin tjej! PUSS

2009-09-28 @ 18:58:45
Postat av: Maddie

Du är redan saknad! <3

2009-09-28 @ 22:05:55
URL: http://madeleiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0