Torsdag - Godnatt Sverige.

Då var sista natten kommen.. fy fan vilken JÄVLA dag det har varit!!
Jag hade inte gärna spolat tillbaka ska jag tala om för er...

Mina ögon är som köttbullar och mitt huvud är TUNGT som bly! :/
Det var inte såhär jag hade föreställt mig att det skulle bli.. Eller så hade jag bara förträngt det faktum att det fanns en ENORMT jobbig jävla bit i detta beslutet också.
Jag tror på det sistnämda..

Jag har iallafall INGENTING kvar i Sverige nu som jag måste betala eller hålla koll på.
Jag känner mig FRI ifrån allting, redo att öppna upp mig för allt nytt som ska komma in. Erfarenheter, lärdom, vänskap m.m.

Jag har packat mina 3 resväskor och imorgon åker jag.
Allting känns konstigt, bra, jobbigt, roligt, ivrigt, ledsamt, spännande och ensamt.

Vi har skiljts åt nu, som aldrig förr. Jag älskar min familj och mina vänner. Er klarar jag mig aldrig utan, vart jag än vänder mig i världen finns ni vid min sida, nu och föralltid.

Ta hand om er. Hejdå. <3

Kommentarer
Postat av: Maddie

För alltid för evigt <3

2009-10-30 @ 09:26:04
URL: http://madeleiinee.blogg.se/
Postat av: anna

Det är inte hejdå än stumpan <3

2009-10-30 @ 21:58:04
URL: http://pennysilkhole.blogspot.com
Postat av: Madde

Miss U

2009-11-02 @ 11:42:46
Postat av: angelica

Men du kan väl skirva ifrån england gumman?? vil lveta vad som händer ju! :D pusspusspuss

2009-11-17 @ 18:22:02
URL: http://unbashful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0