Torsdag. - Dina färger var blå.

Huh,.
Jag har precis härjat runt i småhålorna med Sylvia.
Tänk att när vi väl ses och bara är, så mår vi som bäst. Det är så skönt att bara kunna vara kring dig. Vi har inte gjort något vettigt överhuvudtaget idag och snart är dagen över.
Jag vinkade precis farväl till dig, sittandes i den röda lilla faran med en konstig cowboy hatt på huvudet.. allt jag kan göra är att le..
Du gör mig så glad, du gör mig så varm och känner mig så saknad. 

När jag hörde dig säga: "Vadfan gör vi egentligen? Vi borde ses oftare!"
gick ett ljus upp för mig.. Vi tappar för mycket av varandra och för en gångs skull känns det som att vi båda är medvetna om det och vill ändra på det.
Jag kan utan att skämmas säga att jag hatar dig när vi inte pratat på länge, jag hatar dig när du inte frågar sånt som jag vill att du ska fråga och undra över, jag hatar dig när du inte alltid är bara du.. DU är en speciell person för mig, du har en speciell plats i mitt liv och ibland lever du inte riktigt upp till idealen som jag har utav en bästa vän. Men aldrig någonsin i hela mitt liv har jag tvekat en sekund på att jag älskar dig för mycket för att bara låta det vara.

Vart jag än vänder mig i världen, kommer jag aldrig att hitta någon som kan mäta sig med dig.
Du har en så stor del utav mig att ingen någonsin kan ta det ifrån dig.

Sylvia?

Det ska - alltid vara vi. -


(Drar ett djupt andetag!)
Nu ska jag snart hoppa in i duschen innan jag möglar bort.
Jag funderar på att åka till Kvidinge ikväll, Henrik ("lillebror") är hemma själv då Maama är i Stockholm för att hälsa på Melicka och Alex är i England. Jag gillar inte att han är själv och jag vet att han inte tycker om att vara själv. Det hade nog uppskattats, även om jag bara är där.

Imorgon ska jag träffa Annis! Något jag verkligen ser fram emot! Saknar henne jätte mycket och det är skamligt att vi inte setts sen studenten! Herregud.. Det är verkligen 4 månader sen.. Jag har nästan glömt hur du ser ut?!
Därav ser jag verkligen fram emot det, jag ska krama mussten ur dig! :)

- No one, no one, no one, can get in the way of what i feel for u.

Nathan!
Since I know that you're reading my blogg I want to write something just for u.
In a language that u understand. ;)

I'm thinking about u every single minute of the day and I cant get u out of my head.
I know this is really hard for u, as it is for me, belive me!
I wish we could be together right now, in a place called our own, but its not the easiest thing to arrange.
I want u to know that I'm doing my best! I'm trying really hard to make this happen, cause I really want to!!
U make me wanna change, become a better person and try new things.
Baby u make me better!
U mean so much to me, I've never met anyone like u. U treat me like a princess and I love it.
U are my Romeo and I wont let u go.
Ever.
U plus me, there aint no better math.. u make it real for me. <3

Ps. I love u.

Förövrigt väntar jag bara.. väntar på svar ifrån Norge.
Känns inte lika spännande längre dock.. :/
Vi får se vad tiden utvisar.


Kommentarer
Postat av: nathi nathh :D

thankyou babe ! :)means a lot to me ....I know how u feel about me ..and you know how much i care about you ..i love you...



Can't wait until we are together again now...

you could have chose a better pictue though honey

haha!

jag alskar dig xxx

2009-10-15 @ 20:46:23
Postat av: Sylvia

MUFF! Du sätter bra ord på våra känslor. Passar perfekt. Jag kan bara säga desamma. Och "röda faran"? Haha, jag garvar ihjäl mig! Så KUL det var att träffa dig idag. Min bästa vän!

2009-10-15 @ 23:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0