Torsdag - Cheescake for breakfast!

Gooodmorning SWEDEN!
Nu sitter jag framfor datan och njuter av cheescake till frukost.
Haha, inte det basta valet kanske, da jag vet att jag kommer fa ont i magen sen, men hey jag har ju Apelsinjuice till!? ;)

Vadret ar vad jag har hort BATTRE an hemma hos er, vilket gladjer mig, men samtidigt lider jag med er. ;)
Resan hit var en javla pina, da jag inte sov pa hela natten, Heidi baby holl mig vaken ;p haha..
Iallafall sa var det kallt, trangt och skit jobbigt att flyga. Och folk kan ga en pa nerverna sa det skriker om det.
GRR!! Nagot som varmde dock var halsbandet jag fick av min Madeleine, som hanger nara hjartat, samt brevet. Tack hjartat. Ingen annan har gjort nagot i dess like for mig forut! Jag har aven sett videon, vilket jag ALSKADE! Tack, Tack, Tack! Jag kan inte med ord beskriva vad du betyder for mig. <3

Jag kom fram sakert iallafall, blev dock inte uppmott direkt, av en sjalvklar anledning.
Huvudsaken ar att jag ar framme, jag ar pa ratt stalle och mar bra forutom den javla forkylningen jag akt pa.
Sover fullt pakladd med super tjocka tacken pa mig, anda fryser jag. Men det gar over.

Fotboll rullar pa tvn i bakgrunden, ar vi forvanade? ;) haha, NEJ!
Jag ska inte sitta har mer nu och vara osocial.. jag ar ju trots allt dar jag vill vara nu.

Imorgon drar jag vidare, data kommer alltsa inte vara tillgangligt pa ett par dagar nu.
Darav sager jag HEJDA for ett tag. Vi hors nar vi hors.

See u in a bit! ;)

Annis? Jag saknar dig. Det du sa till mig gav mig sjalvkansla. Jag tanker inte ge upp, nagonsin!! Detta ar vad jag vill! U rock my world baby, as always! I <3 U.


Kommentarer
Postat av: Anna

önska jag var mer som du <3

2009-10-01 @ 13:53:41
URL: http://pennysilkhole.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Babe jag saknar dig! väldigt mycket! Jag mena allt jag skrev! ha de så bra i Turkey nu! Älskar Dig! <3

2009-10-01 @ 14:03:34
Postat av: jagg

jag alskar dig janiniiii! <3 xx

2009-10-01 @ 20:13:22
Postat av: M

<3

2009-10-06 @ 10:29:51
Postat av: Maja.

Var befinner du dig, ser härligt ut på bilden:) Och angående cheesecaken, skulle jag med äta till frukost:)

2009-10-06 @ 10:44:05
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå borde inte ni landat nu eller????

2009-10-09 @ 12:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0