Tisdag - Öppet hus!

Haha!
Jaaa, så kan det gå! Just nu sitter jag och väntar på nästa ingående intresserad.
Det är ganska lugnt, jag har tryckt i mig 2 köttbullemackor precis (alltså tagit någon form av lunch rast)! ;)
Sitter och lyssnar på musik och fixar.. SHIT! När stänger banken! Jag skulle ju ner där IDAG! FAN!
Att man glömmer i tider som dessa är fan inte helt ologiskt.

Jag har precis läst och kommenterat mina kära vänners bloggar.. Kul att någon KNAPPT kommenterar min!?
Man blir ju så osäker och vet inte vilka som läser då! SÅ nu tycker jag att alla ni som läser den, iallafall kan skriva HEJ!? och era namn, så jag VET. Se det som en kul grej liksom! ;)

Dagens låt är given : Linda Sundblad - To all my girls.

Jag tänker mycket på allt som händer och komma skall. Är jag redo för detta? Det känns verkligen jätte overkligen att föreställa sig ett helt annorlunda liv, men det ska blir kul och spännande! Jag känner mig sprängfylldt redo! Im off to another destination and I wont turn around.

 <3

Haha, dont ask! ;) Jag saknar våra galna upptåg Sylvia. Fy fan vad kul vi har haft genom åren, åh, jag vill bli full och okontrollerbar!


Kommentarer
Postat av: sven

my name is sven ! :D

2009-10-20 @ 16:26:48
Postat av: Maddie

babe du e redo, efter allt som hänt e du de, du e så fruktansvärt stark som person och helt fantastisk! Du är allt och lite till ! Allways and forever <3

2009-10-20 @ 20:44:01
URL: http://madeleiinee.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gumman, det kommer gå så Jävla bra för dig! Det vet jag!!

Och jag finns alltid här om du vill ha ett bollplank! :D

Glöm aldrig! <3 :D Puss

2009-10-21 @ 16:07:21
URL: http://wicked88.bloggplatsen.se
Postat av: Sylle

Hahaa, vilken bild! Trodde inte att den fanns än :) Hur har det gått med lägenheten och så? Tell me! Puss

2009-10-22 @ 14:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0