Sverige.

Är ett avlångt, kallt och äckligt land.
Jag känner mig bara borta här.

Jag har varit hemma i tja.. 24 timmar? Och är redan redo att packa väskan och vända på klacken.
Ska det vara såhär? Att komma hem till ingenting?

Det är inte lång tid kvar tills vi åker nu, till Norge.
Denna gången blir det jobb att sköta.
Jag vill, men jag vill så mycket annat med.. Vi får se hur det blir.

Just nu ligger Heidi i min säng och är sjukis.. hon är så söt och mjuk! :) <3

Jag har så mycket som snurrar i huvudet just nu, så mycket att längta efter, men också att gråta för.
Jag vill inte känna som jag gör i vissa situationer, jag vill kunna vara självisk som så många säger åt mig att vara.
Men hur? Det går inte för mig.. jag har alltid tänkt på allt och alla, vad händer om jag gör si och så?
Suck..
Jag vill bara vara och få ett så bra liv så möjligt. Bli lycklig och kunna unna mig själv saker jag vill ha.

- Oh baby baby its a wild world, its hard to get by just upon a smile.

Bobo <3 Nini. - U give me something.



Turkiet Oktober 2009. Ifrån Balkongen.


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack babe för de fina armbandet, orden värmer, och du och bättre än bäst! Älskar dig du och jag för alltid!

2009-10-14 @ 13:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0