Söndag - Nostalgi?

Idag har jag fått mycket uträttat faktistk!
Plockade i ordning i förrådet och rensade.. Fy fan vilket jobb, men jisses vad kul samtidigt!
Jag tror grannarna tyckte jag var hel konstig när jag stod intryckt i ett hörn omringad av lådor fyllda med saker som hängt med genom livet, fnittrande och nostalgisk! :)

Gamla klassminnen, alltifrån lappar som skickats mellan bänkarna till skolkataloger..
Alla hjärtans dag kort ifrån alla olika vänner/pojkvänner man haft genom åren, brev, skor, dopkort, foton ifrån 0år och uppåt på allt och alla, kläder, halvslitna gosedjur, biljetter, julsaker, smycken och smink.
Innebandy bilder-klubbor-skor-bollar-fodral, ja allt! 
Skivor (spice girls, backstreeet boys, westlife)
U name it! haha.. det är inte klokt vad tiden går fort!

Jag längtar tillbaka många gånger och önskar att händelser gick att upprepa.
MEN, det ska man inte göra för ofta, minnen är bra som dom är! Det är bättre att jobba på att skaffa nya istället.

Jag längtar jätte mycket härifrån nu, det ska bli så skönt att komma bort!
4 personer kommer och kollar på längeheten på Tisdag, olika tider så det blir som ett öppet hus/visningsdag.
Högstbjudande står på listan och jag vill gärna skynda på! Undrar hur mycket det slutar i.. :)

Jag behöver i vilket fall som varenda krona nu när jag ska bege mig, vilket kommer bli så jävla skönt!!

Förövrigt har det varit en bra dag.
Solig och lugn.

- Dudu dudu dilleri,lýkýr lýkýr içmeli.
Tarkan gör mig också nostalgisk! ;)


Kommentarer
Postat av: Sylle

Vad söt bild muff :)

2009-10-19 @ 12:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0