Sista natten.

Sa javla forvirrad man kan vara.
Jag onskar att jag bara kunde sla in saker och ting i huvudet pa mig sjalv.
Jag tanker for mycket..
Suck.

Vaknade till min sista dag har, dar jag borde vara, med en acklig mardrom.
Kan det bli varre? Att jag har tankt pa den hela dagen ar snappet varre, sa antagligen.

Sista natten, darefter Norge.
Back to sweden en snabb runda, sen off again.

Onskar jag kunde planera mina oden pa battre satt.
- Nothing seems to be, nothing taste as sweet as what i cant have.

Pratade med Madeleine idag, skont att nagon saknar mig. Det ar trots allt en uppskattad kansla.
Jag langtar efter att fa traffa dig.

Lordagsmys och trakiga farval vantar..

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Maddie

babe man kan inte planera sina öde, dem händer bara bra som dåliga :/ men tänk inte för mycket och lev för dig själv, Norge är nästa anhalt men jag längtar efter dig så mycket ska bli skönt att få träffa dig även om de e kort och verkligen för sista gången på lääänge Love You<3

2009-10-11 @ 10:33:15
URL: http://madeleiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0