Onsdag. - Kall stjärna.

Jag tänker hela tiden!
Huvudet snurrar som i en elosprial.. vad vill jag?
Jag vet vad jag vill, bort härifrån. Men känns ett mellanstop lönt?
Det känns som att jag borde ta mig i kragen och bara göra det nu, lämna Sverige för gott.
Fast man kan nog inte säga så, för man vet aldrig vad som händer. Men tänka så kan man göra.

- I took a walk around the world to ease my troubled mind, i left my body lying somewere in the sands of time.

Jag känner mig komplett på något sätt. De sista tårarna är fällda och vi vet var vi har varandra nu. Det känns skönt att veta att vi bara kan vara i varandras umgänge. Vi kommer inte ses mer nu på ett tag om ens någonsin..
Jag har värdesatt varje dag med dig, tagit våra minnen och gjort om dom till något fint. Någon slags verklighet.

- I watched the world float to the dark side of the moon
After all I knew it had to be something to do with you
I really don't mind what happens now and then
As long as you'll be my friend at the end.


Förövrigt ska jag till mormor och morfar idag. Ha lite catchup time med dom och syster.
Baka och gå i skogen.. Skönt!
Jag måste berätta allt för dom också.. puh, hur gör man det?
- Mormor? Morfar? Jag ska flytta!
- Åh, men vad kul! Vart då? Till Vittsjö? (vilket hade varit det ultimata stället för dom!)
- Nej, jag ska lämna Sverige..
- VA?! Men kära nån! (Trillar ihop av hjärtinfarkt)..
Puh.. ge mig kraft!

Jag ser stolt på mig själv och säger, Janina.. du kan komma långt! (Tänk om man verkligen kunnat ta åt sig det och leva därefter också.) Suck!
Mitt liv har precis börjat - The sun will set for u.

Jag saknar...... N <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Du kommer långt love! du e stark det finns inte många som du! du klarar de, våga satsa nu våga leva, du klarar det jag vet det! Och jag finns vid din sida vart du än är i världen! <3

2009-10-14 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0