Onsdag - Hemlös.

För exakt 3 timmar sen skrev jag på kontraktet på lägenheten, som idag alltså förklaras SÅLD!
Alltså är jag snart hemlös..
Skönt, då jag vet att ett bättre hem, ett bättre land med bättre möjligheter väntar.
Jag kan inte förstå att det är så snart.
Ikväll bokar jag biljetter, till helgen är jag GONE.

Så sent som igår kändes allting hopplöst! Jag visste inte hur någonting skulle sluta och allt var bara en enda stor röra. Nu däremot börjar det ljusna! När jag sitter där på planet påväg mot min nya destination så vet jag att det kommer kännas som en klump i magen.
Dock en klump som kommer lösas upp med tiden.

Jag är glad, ivrig och känslomässigt laddad. Mina känslor är dock blandade.



Jag saknar er redan så att det gör ont. <3

Kommentarer
Postat av: Maddie

Babe, det är nu allt vänder det är nu du kommer le varenda dag och känna glädje med vart du är och med vem du är =) Även om jag saknar dig redan så är jag glad för din skull, jag vet att vi ses igen.. Lev din dröm! Älskar dig <3

2009-10-28 @ 21:29:20
URL: http://madeleiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0