Onsdag. - Dont try to change me.

Why would u change me?

Jag har tänkt mycket på det idag, folk dom tror verkligen att dom vet allt.
- "För gått? Ha! Joo, men visst! Hör av dig när du är tillbaka.. "
Men VA?
Vad ger dig som inte ens bryr sig, rätten att säga så?
Det är så sorgligt, för jag vet att det är fler som inte FATTAR att jag inte tänker komma tillbaka..
Jag hade aldrig tagit detta steget om jag inte verkligen velat det och tänkt göra det till 100 %.
Men visst! Jag kan inte hindra er ifrån att uttycka er, samt tro.. Tråkigt att ni inte kan tro mig för en gångs skull dock..
Ett evigt tjatande, jag vet, men tänk er själva hur jävla besviken man blir!

Idag har jag iallafall införskaffat mig en MEGA stor resväska, (Den är lika stor som 2) och addaptorer till varje land! (kan komma till användning då man aldrig vet vart man hamnar!)

Min lägenhet är så gott som såld och jag åker antagligen nästa vecka.
Nu går det undan.. :)

Förövrigt så sov min älskade lillebror (en av tvillingarna) här i natt!
Noel, den lilla tjockisen är så jävla sööt..
Det har varit en tuff natt! Ingen tvekan om saken!
01.15 är vi super pigga och vill ha juice! Byta blöja, gosa, sen somna igen vid ca 02.10..
Vid 05.10 är vi kinkinga och hungriga - FRAM MED VÄLLING! Vi äter, rapar, byter blöja, leker lite, 06.50 somnar vi i storasystersfamn på tjockistäcket på golvet till Telletubbies på TVn..
08.32 vaknar vi för dagen och ska bytas på, äta gröt till frukost sen mysa och busa! SNACKA OM ATT JAG ÄR DÖD NU! Men jag älskar honom..♥

Ha en bra kväll, jag orkar inte skriva mer.. Har PISS ONT i ryggen! :(

 

Kommentarer
Postat av: maddie

Ni e så söööta båda två! I'm gonna miss u! <3

2009-10-22 @ 07:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0