Måndag - Sista måndagen i Sverige någonsin?

Heeeeela dagen har gått åt att packa, slänga saker på tippen, tvätta, tömma förråd, laga mat, (snart duscha) fixat med viktiga papper och pengar.

Det är minsann inte bara att ta sitt pick och pack och dra. Det är så många förberedelser till en ack så enkel sak egentligen. Jag måste säga att jag längtar mer och mer nu, samtidigt växer nervositeten inom mig.
Jag är svin rädd, allting är så nytt, så främmande men så spännande på samma gång! :)

(Drar ett djupt andetag).

Åh, detta blir bra.. saker och ting börjar ljusna.

Veckans låt är absolut: Cheryl Cole - Fight for this love. <3

Tänk vad mycket en låt, en text kan säga. Vad mycket den kan få en att grubbla, hur snabbt den kan få en att tveka, men lika fort få allt att verka uppenbart och enkelt. Det finns så mycket jag vill få ut, men inte vågar.
Min framtid ser jag iallafall ljus ut.. jag kan detta, jag vill detta, jag gör detta!

Jag sa farväl till en vän igår, jag vet inte om hon anser sig själv vara min vän längre, för svaret jag fick var inte vad jag förväntat..
Men jag är glad för hennes skull. Vad hon än väljer att göra i livet är jag glad så länge hon trivs med det hon gör och jag finns här för henne.
Du vet vem du är, om du av någon anledning skulle läsa min blogg.

Nej, min bror bombar mig på msn, jag måste ner och ta tvätten nu! Vi har gemensam tvätt-tid, mycket roligare då! :) He's a chav, acting like a prick! ;) hahahhaha...

Förövrigt har jag bestämmt mig för att spara mitt hår igen, herregud.. vad tänkte jag med!? :/


Kommentarer
Postat av: maddie

Babe, du klär jätte bra i kort! så sööt :D btw I miss you, kommit på vad du är sugen på, på torsdag? <3

2009-10-27 @ 07:02:37
Postat av: anna

du är skitfin i det korta! sluta tänka så mycket ;) <3 :)

2009-10-27 @ 15:26:39
URL: http://pennysilkhole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0