Lördag - Make me come alive.

Jisses vilken natt/morgon det varit!
Jag kunde självklart inte somna förens SENT igår.. närmare 03.00..
Suck..
Sen väcks man utav smsbombning! Anna, giannis och en mycket intresserad köpare utav min lägenhet!
Vilket var goda besked! Givetvis kunde jag inte somna om, med alla tankar snurrande i skallen,  SHIT! Nu händer det liksom!

Jag har ont i ögonen och är hungrig som ett djur!
Magen kurrar, då jag inte ätit sen ca. 17.00 igår och nu är klockan 11.54..
Puh, det går över antar jag.. här finns ingen mat att hämta och sugen på något överhuvud taget är jag inte heller direkt. Det är alla känslor som gör mig så jävla off.

Jag önskar jag kunde styra mitt sinne och välja bort vissa känslor när jag inte vill ha dom..
Fast det önskar nog alla. Tänk dock om det inte fanns några problem i världen? Vad tråkigt saker och ting skulle bli då, enformigt och jobbigt.
Jag står ändå fast vid att vissa känslor absolut inte skulle få finnas.

Min bror flyttar in idag, kul att behöva bo granne med honom i typ en vecka? - NOT!
Ligga och lyssna på när han och hans fjälla ligger här ovanför och utför sina behov.. *RYSER*.
Då ska jag minsann vara som en tjatig gammal kärring! Plinga på dörren om det så är mitt i natten och skrika i hela trappen! "MÅSTE NI GÖKA NÄR JAG LIGGER UNDER OCH FÖRSÖKER SOVA!? ERA BOCKAR!!"
Hahahha! Vilken syn! Emelie hade trillat av sängen av rodnad!
(Avger ett inhemskt leende) .

She goes: Can i have it like that?
He goes: You've got like that.

Bespara mig era scener! Snälla. :p

Anna sa att man får känna sig som en heartbreaker, lite iallafall..
Jag vet inte ifall jag kan hålla med? Det är ju inget man vill vara, inte jag iaf!
Vissa saker kan man ju faktiskt inte förutse..

- Im so, so so sorry, i didnt mean to break your heart.
Look baby im a heartbreaker...

(Veckans låt: Heartbreaker - will.iam)



Bilden är så jävla snygg! Jag saknar dig min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0