Back in the UK.

Fredag eftermiddag och jag ater frukost.
Haha.. det har varit en forjavlig natt med 4 timmar pa ett ackligt litet flygplan.
Tillbaka ifran 30 graders varme, till 6 graders kyla, men HEY! Jag ar ju i UK! ;)

Sitter och ska skicka ivag mitt personliga brev nu, som uppenbarligen inte kom fram sist.
Norge nasta blir det.

Har haft en kanon tid i varmen, med manga timmar att tanka pa.
Jag vet att jag vill detta till tusen procent.
Men saknaden av vissa gar visst inte att undga.
Det ar det varsta med att folja sina drommar, man far offra en del av dom i samma veva.

Jag mar bra, orkar inte skriva mer nu.
Vore kul om ni horde av er! :)

Nattttttthan says hi!

Ciao! <3


Kommentarer
Postat av: Maddie

Ohh jag sakanr dig! tänker på dig varje dag! <3

2009-10-09 @ 23:34:12
URL: http://madeleiinee.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gumman, hoppas att allting är bra. Är du hemma nu en runda? Jag åker till stockholm på praktik nu snart en vecka och varje dag ringar dina ord i mina öron. Ge dig aldrig du är stark du kan klara allt. Hoppas du har det underbart. puss!

2009-10-12 @ 19:03:09
URL: http://unbashful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0